Her finder du en oversigt over de mest stillede spørgsmål

 

BESTILLING

 

Har butikken et bestemt smykke på lager?

Hvis du ønsker at vide om et bestemt smykke er på lager i butikken, er du velkommen til at kontakte os via e-mail eller telefon.

E-mail: info@persuedestore.com
Telefon: +45 31 14 14 28

 

Kan jeg ændre i min ordre?

Hvis du ønsker at ændre i din ordre, skal du kontakte os via e-mail eller telefon.

E-mail: info@persuedestore.com
Telefon: +45 31 14 14 28


 

LEVERING

 

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Lige så snart pakken er afsendt, vil du modtage en SMS og/eller e-mail med et pakkenummer og et tracking-link. Derudover kan du finde pakkenummer og tracking-link på din PERSUEDE konto, hvilket er hvorfor det er en god idé at oprette en konto, når du alligevel er ved kassen.

 

Sender I også til udlandet?

Vi tilbyder levering i hele verden. Dog tilbyder vi ikke fri fragt til udlandet og prisen er højere end ved levering i Danmark.

 

Hvor lang tid går der før jeg modtager min pakke?

Fra vi sender pakken, til du modtager den på den valgte leveringsadressen eller hos din lokale pakkeshop, går der somregel 1-2 hverdage.

Du skal dog være opmærksom på, at der kan gå 3-15 dage, fra du bestiller online, til at du modtager pakken. Alle vores smykker er håndlavet i København og de fleste smykker bliver lavet efter bestilling, hvilket giver en længere leveringstid. Hvis ordren er en gave og skal gives inden 15 dage, skal vi bede dig om at sende en e-mail til os med en haste efterspørgsel.

Langt de fleste af vores øreringe, halskæder og armbånd har vi på lager og kan derfor sendes indenfor 1-3 hverdage.

Kontakt os endelig, hvis du er i tvivl!


 

RETURNERING & OMBYTNING

 

Kan jeg returnere eller bytte min online-bestilling I jeres butik?

Ja, det kan du uden problem. Husk dog at medbringe din ordrebekræftelse i fysisk (udskrift) form eller digitalt.

 

Hvordan bytter man en vare, som er købt online?

Hvis du ønsker at bytte et produkt til et andet eller en anden størrelse, skal du kontakte os via e-mail på info@persuedestore.com og efterfølgende sende produktet med posten til adressen nedenfor eller komme ned i butikken. Du skal dog være opmærksom på at vi kun ombytter produkter, der ikke er brugt og fremstår som helt nyt.

PERSUEDE Jewellery
Oehlenschlægersgade 13, kl. tv.
1663 København V

 

Hvis jeg ønsker at returnere et produkt, hvor lang tid går der så før jeg får mine penge tilbage?

Lige så snart vi har modtaget returneringen og har registreret den i vores system, tilbageoverfører vi pengene. Du vil se pengene på din konto indenfor 5-10 hverdage.

 

Kan jeg ombytte et smykke til en anden størrelse?

Du kan ombytte smykket indenfor 30 dage, gældende fra den dag du modtager varen, mod forevisning af en gyldig kvittering. På webshoppen kan du ombytte smykket til et tilgodebevis eller returnere smykket og få pengene tilbage - det kræver dog at du tager kontakt til os inden 14 dage, gældende fra den dag du modtager varen. Vær opmærksom på, at vi kun refunderer returbeløbet til kortet, som er benyttet ved købet.

 

Hvordan skal jeg sende min returpakke?

Vi anbefaler at du sender returpakken i tætlukket emballage og med Track & Trace.

Returpakken sendes eller afleveres på følgende adresse:

PERSUEDE Jewellery
Oehlenschlægersgade 13, kl. tv.
1663 København V

 

Hvor lang er bytte- og returfristen for en gave?

Alle varer der ved almindelig vis er købt online kan byttes eller returneres indenfor 14 dage. Hvis ordren er en gave, tilbyder vi forlænget ombytningsfrist - oplys datoen for hvornår gaven gives til modtager under bemærkning ved kassen.

 

Skal jeg selv betale for returfragten?

Køber skal selv betale for returfragten. Du kan med fordel kontakte os via e-mail og få tilsendt en returlabel for 35 kr. inkl. tracking - prisen for denne returlabel vil blive modregnet det oprindelige refunderingsbeløb.

E-mail: info@persuedestore.com

 

Hvor lang er behandlingstiden for returpakker?

Returpakker bliver somregel behandlet samme dag som modtagelse. Under travle perioder, kan behandlingstiden dog være længere.


 

GAVEKORT

 

Hvor kan jeg anvende mit gavekort?

Gavekort der er købt online kan bruges online og i butikken. Gavekort der er købt i butikken, kan ligeledes bruges begge steder. Dog er det sådan, at hvis du ønsker at bruge et gavekort online, som er købt i butikken, skal du kontakte os via e-mail for at få udstedt en personlig gavekortskode. Husk at vedhæfte et billede af dit fysiske gavekort i e-mailen.

E-mail: info@persuedestore.com